DOK.REVUE
Jediný český časopis o dokumentu
JI.HLAVA
CDF
CS
EN
Režim
Tmavý
Menu
Hledat
Rubriky
Autoři
O DOK.REVUE
Podpořte nás
Kontakty
Články
Biografické filmy a chvějící se etika reálna
Teorie
Refraktivní kinematografie: filmové dotazování filmu
Teorie
„Konstelační hry“ jako cesta k vědomé režii
Teorie
Dokumentární etika – prostor pro emancipační dialog?
Teorie
Řád v chaosu
Teorie
Pohlcující přitažlivost filmových engramů
média a dokument 2.0
Prázdná slova v očích
Blog
Tělesnost, krása a ošklivost v prostoru podcastingu
Teorie
Etika v dokumentární tvorbě – IV. Odpovědnost k institucím, zodpovědnost za instituce
Téma
Etika v dokumentární tvorbě – III. Vztahy s diváky
Téma
Etika v dokumentární tvorbě
Téma
Když nestačí jít blíž
Blog
Proč by filozofové měli jezdit do Ji.hlavy
Blog
Pro filozofii jako stvořený
Blog
Kinematografická filozofie
Teorie
Od reflexe po zveřejnění: Etický rámec pro dokumentární tvorbu
Teorie
Festivalová dramaturgie jako subverzivní nástroj nastolování agendy
Teorie
Dokumentární etika v éře streamování
Teorie
Reanimace dnů minulých
média a dokument 2.0
Dějiny těla
média a dokument 2.0
Observační dokumenty Tomáše Bojara
Portrét
Fragmentované vize. Politika estetiky v experimentálních filmech kinema ikon
Teorie
,
Speciál MFDF Ji.hlava
Etika v dokumentární tvorbě – II. Vztahy s protagonisty
Téma
Etika v dokumentární tvorbě – I. Odpovědnost autorství
Téma
Všežravé pojmy
Blog
Skutečnost jako sociální mizanscéna
Blog
Od tlachání o filmech k filozofii filmu
Blog
Pohyb kamery a intenzita prostoru. Doplněk ke studiu pohyblivého obrazu
Teorie
Cookie Consent by
Free Privacy Policy website
zbytek tabulky zobrazíte posunutím do strany